Contact Info / Websites

Entry #6

Post post post post

2014-08-15 17:30:44 by Destrayop

A new post was requested, that is all.


Comments

You must be logged in to comment on this post.


FRAYDOFRAYDO

2014-08-15 18:32:52

a comment was not requested, but here it is anyway.

Destrayop responds:

And it is welcome


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-15 18:33:38

Yes! Thank you! I have magical powers! >:D

Destrayop responds:

Oh is that so l:


VicariousEVicariousE

2014-08-15 19:48:53

Requesting a new, more verbose and substantive post post post

Destrayop responds:

I'll take your request under consideration :l


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-15 20:06:21

Request below denied?
And YES IT BE SO!!! .-.

Destrayop responds:

Be it so :l?! BE IT SO?


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-15 23:10:34

SO BE IT!!

Destrayop responds:

Indubitably


VicariousEVicariousE

2014-08-16 01:17:13

That's white collar for, 'take a hike' |:

Destrayop responds:

I figured you'd enjoy that one :l. lol


VicariousEVicariousE

2014-08-16 01:37:10

I translated it quite politely...

Destrayop responds:

I'd say so


TacoSlayerTacoSlayer

2014-08-16 15:20:50

Beer.

Destrayop responds:

Jaegerbombastic l:


TacoSlayerTacoSlayer

2014-08-18 17:08:54

mr bombastic

Destrayop responds:

WELL SWEET MOTHER TERESA ON THE HOOD OF A MERCEDES BENZ, WHO'S THIS ARYAN EAGLE?


TacoSlayerTacoSlayer

2014-08-22 12:50:16

Ever wake up one day :l and realize :l what if like, :l this :l this :l life :l is like :l not here :l like :l like were :l like were just the memories :l of some other person :l being lived :l in somebody elses brain :l

Destrayop responds:

Cogito ergo sum


TacoSlayerTacoSlayer

2014-08-25 13:54:39

YOU SOUND LIKE A MAJESTIC FUCKING EAGLE!

Destrayop responds:

HARMONIZE WITH ME


TacoSlayerTacoSlayer

2014-08-25 19:50:36

Whatcha :l got there? a potato :l? you like potatoes? potates?

Destrayop responds:

You know those are pretty high in calories...


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-26 20:25:38

i dunno whats going on down there and i dont think i wanna know........
how are ya son! been a whiiiiiillleeee

Destrayop responds:

attack on titan abridged l: lol
gooooood :l!


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-27 18:45:16

whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllleeeee ._.

Destrayop responds:

:l?!?!


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-27 20:38:38

DRUNK INTOXICATED PUPPIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ._.

Destrayop responds:

I drink intoxicated puppies for breakfast l: without any milk


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-27 21:02:11

You cruel bastard! D':<!!!! How can you not get any milk!!!

Destrayop responds:

I go through a few gallons a week l: lol


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-27 21:28:07

And that's why you're tall and strong! :D lol

Destrayop responds:

whole milk is great :l.


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-27 22:38:47

it makes me nauseous .-. lol

Destrayop responds:

that sucks l: whole milk is life :l. lol


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-28 20:34:54

90 calorie coke is my only friend .-. lol

Destrayop responds:

But what about 89 calorie coke l:


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-31 02:39:25

90 Calorie coke is my only friend ._.

Destrayop responds:

Then how could you abandon that one calorie at the bottom of the can D,:<


VicariousEVicariousE

2014-08-31 11:26:18

You're right dude, she keeps missing that calorie at the bottom of the can
which is okay, because I don't think any ant or bee would want that shit |:
I wish I could buy real honey from the food store, they always cut the shit out of it with HFCS

Destrayop responds:

Honey, eh? Man do I have a video for you.
https://www.youtube.com/watch?v=qsAAPD3vSxo&list=UUDZESjYAwh-ws7ZSZZ8DKeg


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-08-31 11:45:46

What? No! No calorie left behind!!! !!?!???!?1?1???!!!!!!!1!1!!!!!

Destrayop responds:

your quest to rescue all the calories is futile :l!


VicariousEVicariousE

2014-09-01 08:49:06

Can you find a video of some chick doing that? Otherwise, I can't risk getting yucked out for peripheral edutainment purposes.

Destrayop responds:

only the LA Beast is man enough to do that.


VicariousEVicariousE

2014-09-01 17:23:34

No, in 2nd grade there was an Army brat who did that for money... he should've been in 7th grade, but they lost his transcript.

Destrayop responds:

He had a bee-keeper put a colony of bees on his face l:?


VicariousEVicariousE

2014-09-01 18:41:03

He ate half a dozen gypsy moth worms, though he singed the fur with a lighter... My Pop's pop kept bees, still have the frames. Ugh, how can you watch stuff like that?

Destrayop responds:

LA Beast is quality entertainment.


VicariousEVicariousE

2014-09-01 19:23:06

Until they bring "The Running Man" on the air....

Destrayop responds:

Speaking of running l: you should search LA Beast's page for the beer mile :l


VicariousEVicariousE

2014-09-01 21:25:19

I had some hemp beer yesterday, really laid me out, still feeling it. Any fire this holiday weekend? Damn it's muggy out, was bound to happen sometime this summer lol

Destrayop responds:

Cook-out'd some burgers and chicken, pretty good meal.


VicariousEVicariousE

2014-09-01 22:23:50

It's all about control over all the variables, especially chicken. Grillz is good, propane 4 lyfe

Destrayop responds:

Charcoal > propane


VicariousEVicariousE

2014-09-02 00:23:14

Messy but worth it in smaller 'cues. I just throw apple wood or something if I feel like it. Smoking is a whole 'nother thing...


VicariousEVicariousE

2014-09-02 16:01:00

Compulsory school starts Thursday up here, I expect a lot of garbage to be on the sides of the roads

Destrayop responds:

Grumble grumble, net neutrality. Grumble grumble corporate mafia monopoly.


TacoSlayerTacoSlayer

2014-09-04 08:30:12

i sell propane and propane accessories... but really, i use both, on a regular basis. when you're a lazy sot, propane ftw, when you have time to wait, or are just not hungry enough, start up them coals.

Destrayop responds:

God dang it bobby l:


VicariousEVicariousE

2014-09-11 00:09:15

I gave Tom my 2 cents and a bag of flaming dog poo on his doorstep... if I was really pissed, it'd have been cat shit :p Pop-up should be done now that it's another day... 9/11. If you see a flash of light to the north, don't look into the light Carol-Ann, just duck *shwoooop* and cover.

Destrayop responds:

My initial reaction to that popup was an immediate google search and virus scan lol


VicariousEVicariousE

2014-09-11 01:16:13

I cut my wifi off and looked around for any different files, but couldn't find anything, but after I noticed it was just NG, I lurked back here to check the BBS for info, a lot of folks bugged, wasn't just me. It's Tom's press we're sharing, it's his soapbox in the virtual world

Destrayop responds:

Here's hoping the corporate mafia doesn't win this one l:


VicariousEVicariousE

2014-09-11 01:25:13

If this happen under Ronny "gas those hippie mofos" Reagan, he would've forced arbitration, kinda like with the air control guys... no one in Justice does shit anymore, unless they've been told to by a racist attorney general, Janet Reno's ghost still haunts us lol
I'm tired.


VicariousEVicariousE

2014-09-11 01:41:48

My you're witty this morning. I watched 5 minutes of the premiere episode of The Osbournes... had to stop :| It was the first and last reality show I've ever watched pretty much all of.

Brandon's back, if you didn't know, his brother fucked up the family PC so bad, the local ISP shut them down for interference, been uphill ever since.

Destrayop responds:

Shut down for interference :l?


VicariousEVicariousE

2014-09-11 15:17:32

It used to happen very occasionally with certain shitty wiring jobs/non-standard (broken) cable boxes... kid probably just tweaked some drivers to the point it was unuseable, you'd have to ask Brandon if he ever got a reasonable explanation from his lil brother, or the ISP for that matter

Destrayop responds:

Sounds sketch l:


VicariousEVicariousE

2014-09-11 16:17:33

It does a bit, but not that much. I burned out a modem by installing a driver to a better one, and cranking the hell out of the slightly buried pre-sets (only to gain 1-2 kb/s)

Destrayop responds:

modems and their touchiness l:


TacoSlayerTacoSlayer

2014-09-14 12:13:52

so :l where did the newgrounds friends list button go, its gone.

Destrayop responds:

It's in the feeds tab :l.


VicariousEVicariousE

2014-09-21 20:58:56

Been taking your daily dose of fun lately? It's not easy, but being insane is worse

Destrayop responds:

Ehhh... I try to squeeze it in here and there


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-09-23 18:44:22

You need a sexy gif here .-.

Destrayop responds:

that would be quite the improvement l:


VicariousEVicariousE

2014-09-25 04:38:09

A good gif would not go amiss
BTW, I'm a fucking idiot http://www.newgrounds.com/bbs/topic/1375353
Should've saved up for an old Jaguar

Destrayop responds:

Oh man l: bidding on motorized wheels :l.
Happy birthday yo :l 42, answer to life, universe, everything l: don't let the ebola get ya, the CDC is retarded


VicariousEVicariousE

2014-10-16 03:34:49

Ending up busting up the bike and myself a bit on the dirt with it too.
Go Ebola-chan, go! Heard Yellow fever is coming back too... my Ma missed the bigger outbreak, but had seen a yellow X on a door, to mark the previous inhabitants medical status - so it was either Doomsday or Planet Terror for McD's din din. I chose the latter of the 2. What's poppin' man? Same old game, new graphics, same genre?

Destrayop responds:

I predict that this whole ebola thing will settle down soon, and then come back next year and wipe 1/3 of the planet, like the 1918 flu


VicariousEVicariousE

2014-10-16 18:54:11

Viruses. Bleh. I've heard that all viruses came from the ocean, maybe that's why all the old civilizations stayed the fuck inland |: But then, where would we get good crabs?!

My money's on MERS wiping out a few billion, and making the rest of us kinda sterile :p

Destrayop responds:

raw monkey and bat meat, man.

Perhaps as a coup de grace to humanity l: but I think ebola has potential to wipe us like the black plague lol


VicariousEVicariousE

2014-10-17 04:24:06

Yeah that's bad stuff man, same with camel and raccoon meat

Too bad it isn't a mold that mutates cells so it can feed, kinda like The Last of Us especially on the east coast where mold is king... though there's one in Cali... it grows straight up off the ground towards moisture, then spreads quick, but cut the base, and it's dead- frrreaky


VicariousEVicariousE

2014-10-20 03:02:50

I'd ask Brandon to listen, but he's busy and sometimes doesn't check his comments...
http://jadearcade.newgrounds.com/ seems worth scouting?

Destrayop responds:

Been a while since his last tune submission but I'd say its scout-worthy; Higher quality production/mastering than my stuff xD


VicariousEVicariousE

2014-10-21 12:55:07

Also, a former mod here posted something ancient....
http://renaenae.newgrounds.com/news/post/909679

Destrayop responds:

something-little-man the 1960s? lol


VicariousEVicariousE

2014-11-10 21:50:14

How you been? Hey, any small farms down by you? Everyone tells me to head to Maryland, whereas I wanna farm in Pennsy... in the meantime, I gotta rent a place to figure it out, while the check clears for the farm... literally, Farm on the Freeway by Jethro Tull, minus the million dollar check :\ At least the buyer wants to keep it a farm, so, that's something.

Destrayop responds:

Many small farms l: though a lot of the old ones are selling out and turning the land into overpriced mc-neighborhoods


VicariousEVicariousE

2014-11-11 00:37:04

Might as well spam you with a link, in the hopes you'll keep your German up
http://btw-comic.de/

Destrayop responds:

Mein deutschsprachen ist nicht gut l:


Happy-Little-TreesHappy-Little-Trees

2014-11-13 21:57:56

https://31.media.tumblr.com/d3a61be0e057606a619ad28c4b8baf4a/tumblr_inline_n5drcpLlrb1s8lrkw.gif
um heres that gif you needed .-.

Destrayop responds:

Good old attack on titan abridged :l


VicariousEVicariousE

2014-11-14 00:33:25

Colloquial German not so gud? I wish more German women were on the site, those chicks are a hoot
Yeah, as if getting tossed off my own farm ain't bad enough... but I can leave knowing it will remain a farm, but that's kinda small comfort |:

Destrayop responds:

Well that's nice l: at least it won't be a mc-neighborhood full of douchebags :l lol